Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 328

Warning: Attempt to read property "post_name" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 330

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 334

Warning: Attempt to read property "hierarchical" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 336

Warning: Attempt to read property "query_var" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 346

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 351

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 352

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/wc-product-functions.php on line 215
210616 - Marketing przy kawie
Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?
Kamila Kotowska
Raportowanie efektywności kampanii online to temat, który specjaliści marketingu mają w małym palcu. Sprawdzają zasięgi, klikalność, liczbę sesji, średni czas zaangażowania, CPC, ROI, SOV... I choć tabele puchną od danych, niekoniecznie przybliżają do celu: lepszego targetowania. Jakie więc dane pomogą optymalizować działania reklamowe? Oczywiście dane o użytkownikach.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING EMPLOYER BRANDING MARKETING INTERNETOWY
Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”
Jakub Müller
Choć content marketing w komunikacji B2B bije branżowe rekordy popularności, kolejne badanie pokazuje, jak wiele treści marketingowych nie dociera do odbiorców. Cały czas poszukiwane są nowe ścieżki, a trendy z B2C przenoszą się do B2B. Jednym z nich jest poszukiwanie pomostu między technologią a ludźmi.
Espresso
Vigo Kombucha w butelce z etykietą dezynfekującą dłonie
Ruszył pierwszy Żappka Store – połączony z aplikacją sklep całodobowy bez kas i obsługi
Debata „Inteligentna automatyzaCCja” i gala finałowa najlepszych specjalistów i firm z branży contact center
Netflix uruchomił sklep z gadżetami z seriali
YouTube zakazuje reklam związanych z hazardem, alkoholem, lekami i polityką w formacie masthead
Dodatkowe opłaty – zarzuty UOKiK wobec Orange Polska
HX Study: Polacy są spragnieni kibicowania
Personalia
15.06.2021
Olga Chełchowska objęła stanowisko account director w Walk Creative
Oferty pracy

/
Wydarzenia
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail