Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Peryferie uwagi – jak wyraziste zasoby Guinnessa zapewniają zaufanie
Jakub Müller
Ludzie oczekują od marek, że będą zmieniały świat. Pomogą uratować planetę, sprawią, że będziemy żyli zdrowiej i bardziej harmonijnie. Marki próbują to robić, a mimo to są coraz gorzej oceniane. Najnowsze badania nad ludzką uwagą pokazują, że być może w świecie braku koncentracji trzeba inaczej konstruować przekazy reklamowe.
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy projektant UX może popełniać błędy?
Dominika Pałasz
Każdy doświadczony projektant UX, zanim wypracował swą renomę i metodykę pracy, musiał przejść długą drogę. Nie zawsze taka ścieżka jest prosta. Bycie projektantem to ciągła praca i stałe poszerzanie wiedzy. Aby osiągnąć sukces, warto dać sobie prawo do popełniania błędów, które są naturalnym elementem rozwoju. Jakie błędy najczęściej popełniają projektanci, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z UX?
CONTENT MARKETING CUSTOMER EXPERIENCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Igor Starczak
Działania reklamowe, marketingowe i komunikacyjne oparte na oddziaływaniu na pozytywne emocje odbiorców stosowane są dziś często, bo są skuteczne. Dlaczego? Takie emocje można łatwo przenieść bezpośrednio na markę, a więc i budować jej pozytywny wizerunek. Poza tym oddziaływanie na emocje odbiorców pozwala nie tylko lepiej zakotwiczyć markę w ich świadomości, ale też pobudzić ich do określonego działania. Ale czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty
Jacek Szlak
Promocje cenowe to bardzo popularna metoda osiągania wzrostu sprzedaży. Efektem można się pochwalić w raportach krótkoterminowych, ale wiążą się z nim straty, choć mniej wymierne. Krótkotrwałe obniżenie ceny wpływa na długotrwały spadek innych postrzeganych wartości marki. Mimo wszystko promocje mogą posłużyć głębszemu zrozumieniu własnych klientów i znalezieniu sposobów, by powalczyć o nich na innych polach.
Espresso
Netflix uruchomił sklep z gadżetami z seriali
O piłce nożnej „w dobrym składzie”. Marka Okocim z kampanią na czas Euro 2020
„Słowacki był Polakiem” – Tyskie zachęca rywali Polski do przejścia na ty
Mikołaj Cieślak, Robert Górski i morze Internetu w kampanii Orange
Netflix wybrał MullenLowe MediaHub do międzynarodowej obsługi aplikacji Headspace
„Dama z gronostajem” bez naszyjnika promuje serial „Lupin”
HX Study: Polacy są spragnieni kibicowania
Debata „Inteligentna automatyzaCCja” i gala finałowa najlepszych specjalistów i firm z branży contact center
Pracownicy Castoramy jak polscy piłkarze w kampanii marki z okazji Euro 2020
Krzywe buraki dostały drugą szansę jako nowości od Lidla, Kotlina i Krakusa
Personalia
14.06.2021
Agnieszka Pawelska PR managerem i rzecznikiem prasowym Grupy Unimot
Oferty pracy

/
Wydarzenia
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.06.2021
„U nas działa!” – bezpłatna konferencja dla zarządzających sklepami internetowymi
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail