Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Badania marketingowe: pandemia niańką wynalazków
Mateusz Głowacki
Epidemia COVID-19 przyspieszyła transformację cyfrową wielu dziedzin naszego życia. Często nie oznaczało to jednak tworzenia nowych narzędzi zupełnie od podstaw, tylko raczej upowszechnienie i dopracowanie rozwiązań już istniejących. Czy wiecie np., że popularne dziś Microsoft Teams zostały oficjalnie wprowadzone na rynek już w 2017? Cyfrowe przyspieszenie nie ominęło też świata badań marketingowych. Z czym to się wiąże?
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
Content marketing, czyli sztuka angażowania do zakupu
Maciej Hoffmann
W 2021 roku kanały internetowe otrzymały dodatkowy impuls do rozwoju. Ostatni czas zmienił nawyki konsumentów. Dlatego dziś kluczowe jest zrozumienie aktualnych trendów w branży marketingowej. Ważna jest umiejętność zidentyfikowania obszarów, dzięki którym można poprawić działania promocyjne. Pracujesz nad stworzeniem strategii content marketingowej? Masz ją, ale chcesz, by była bardziej efektywna? Poniższy artykuł może ci pomóc w osiągnięciu tych celów.
Espresso
Tyskie przekonuje Irlandczyków, żeby dopingowali Polskę podczas Euro 
Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy
Nestlé w wewnętrznym dokumencie przyznało, że większość produktów marki jest niezdrowa
Pandemia zwiększyła samodzielność konsumentów – pokazuje badanie Deloitte Digital
TikTok zachęca do życzliwości na platformie. Ruszyła globalna kampania „Create Kindness”
Plus i Polsat zmienią logotypy
W centrum Warszawy powstał mural na temat zdrowia psychicznego kobiet
Mattel stworzył kolekcję Barbie z przetworzonego plastiku wyłowionego z oceanów
Ruszyła druga odsłona kampanii PGE „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony ład, a nie dzika transformacja”
Kaufland wybrał agencję Kalicińscy do obsługi social media
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.