Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EVENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?
Tomasz Borowski
Rywalizacja, łzy zwycięstwa i smak porażki. Sport od setek lat wywołuje wielkie emocje i porywa tłumy. Co jednak, gdy tych tłumów brakuje, stadiony pustoszeją, a zmagania sportowców zostają pozbawione należytej oprawy? Ten czarny scenariusz ziścił się w trakcie pandemii, która w dalszym ciągu odciska piętno na branży „entertaiment” i przyprawia jej praktyków o ból głowy. Jest jeden sektor, który w dużej mierze opiera się tym zawirowaniom. To e-sport.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
Content marketing, czyli sztuka angażowania do zakupu
Maciej Hoffmann
W 2021 roku kanały internetowe otrzymały dodatkowy impuls do rozwoju. Ostatni czas zmienił nawyki konsumentów. Dlatego dziś kluczowe jest zrozumienie aktualnych trendów w branży marketingowej. Ważna jest umiejętność zidentyfikowania obszarów, dzięki którym można poprawić działania promocyjne. Pracujesz nad stworzeniem strategii content marketingowej? Masz ją, ale chcesz, by była bardziej efektywna? Poniższy artykuł może ci pomóc w osiągnięciu tych celów.
Espresso
TikTok zachęca do życzliwości na platformie. Ruszyła globalna kampania „Create Kindness”
Pierwsze ekologiczne automaty paczkowe Allegro w Poznaniu i Warszawie
Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej
Serwis Otodom wybrał Havas PR Warsaw
Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.
Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose
Wyniki badania Mediapanel za maj 2021
Agencja Bazgroł przechodzi rebranding i zmienia nazwę na Buzzgrow
Wkraczamy w erę cynizmu – pokazuje raport „Meaningful Brands 2021” Havasu
Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
30.09.2021
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2021
Online Marketing Day – II edycja
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.