Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Badania marketingowe: pandemia niańką wynalazków
Mateusz Głowacki
Epidemia COVID-19 przyspieszyła transformację cyfrową wielu dziedzin naszego życia. Często nie oznaczało to jednak tworzenia nowych narzędzi zupełnie od podstaw, tylko raczej upowszechnienie i dopracowanie rozwiązań już istniejących. Czy wiecie np., że popularne dziś Microsoft Teams zostały oficjalnie wprowadzone na rynek już w 2017? Cyfrowe przyspieszenie nie ominęło też świata badań marketingowych. Z czym to się wiąże?
CONTENT MARKETING CUSTOMER EXPERIENCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Igor Starczak
Działania reklamowe, marketingowe i komunikacyjne oparte na oddziaływaniu na pozytywne emocje odbiorców stosowane są dziś często, bo są skuteczne. Dlaczego? Takie emocje można łatwo przenieść bezpośrednio na markę, a więc i budować jej pozytywny wizerunek. Poza tym oddziaływanie na emocje odbiorców pozwala nie tylko lepiej zakotwiczyć markę w ich świadomości, ale też pobudzić ich do określonego działania. Ale czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Espresso
Co trzeci Polak zalicza siebie do klasy średniej
KPR SAR oficjalnym sponsorem polskiej edycji Little Black Book
Ed Sheeran wystąpi podczas TikTok UEFA Euro 2020 Live Show
„Tabu na ławę”, czyli otwarcie o okresie w kampanii Fundacji Akcja Menstruacja
Nestlé w wewnętrznym dokumencie przyznało, że większość produktów marki jest niezdrowa
Heinz rozda ketchup i Whoppery tkwiącym w korkach
Druga edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 11 czerwca
„Twój moment” – spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów
Zalando i aktywiści optymizmu w letniej kampanii
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.06.2021
Magdalena Humeńczuk nową wiceprezes zarządu PIAP
7.06.2021
Sławomir Szwaj digital transformation & business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2021
Online Marketing Day – II edycja
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.