Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING CUSTOMER EXPERIENCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Igor Starczak
Działania reklamowe, marketingowe i komunikacyjne oparte na oddziaływaniu na pozytywne emocje odbiorców stosowane są dziś często, bo są skuteczne. Dlaczego? Takie emocje można łatwo przenieść bezpośrednio na markę, a więc i budować jej pozytywny wizerunek. Poza tym oddziaływanie na emocje odbiorców pozwala nie tylko lepiej zakotwiczyć markę w ich świadomości, ale też pobudzić ich do określonego działania. Ale czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Dlaczego duplicate content jest szkodliwy dla twojej strony?
Jadwiga Dabińska
W malarstwie kopiowanie dzieła sztuki uznawane jest za fałszerstwo. W prawie autorskim skopiowanie cudzego utworu jest plagiatem. W sieci powielenie treści na stronie nazywa się duplikatem treści (ang. duplicate content). Czy to zjawisko jest tak samo niebezpieczne, jak kradzież? Jakie negatywne konsekwencje wynikają z duplikowania treści?
Espresso
Zalando i aktywiści optymizmu w letniej kampanii
Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów Komfort
Nestlé w wewnętrznym dokumencie przyznało, że większość produktów marki jest niezdrowa
Vistula jako oficjalny partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnej
Wybrano agencję do kampanii promującej Internetowe Konto Pacjenta
mBank wybrał Monday do obsługi w social media
Druga edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 11 czerwca
Twitter testuje reklamy we Fleets
McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktów
Dino zwolniło pracownicę za zjedzenie truskawek przeznaczonych do wyrzucenia
TikTok zmienia barwy na tęczowe z okazji Pride Month
Personalia
1.06.2021
Zmiany personalne w GfK Polonia
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.06.2021
Online Marketing Day – II edycja
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail