Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Dlaczego duplicate content jest szkodliwy dla twojej strony?
Jadwiga Dabińska
W malarstwie kopiowanie dzieła sztuki uznawane jest za fałszerstwo. W prawie autorskim skopiowanie cudzego utworu jest plagiatem. W sieci powielenie treści na stronie nazywa się duplikatem treści (ang. duplicate content). Czy to zjawisko jest tak samo niebezpieczne, jak kradzież? Jakie negatywne konsekwencje wynikają z duplikowania treści?
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?
Kamila Kotowska
Raportowanie efektywności kampanii online to temat, który specjaliści marketingu mają w małym palcu. Sprawdzają zasięgi, klikalność, liczbę sesji, średni czas zaangażowania, CPC, ROI, SOV... I choć tabele puchną od danych, niekoniecznie przybliżają do celu: lepszego targetowania. Jakie więc dane pomogą optymalizować działania reklamowe? Oczywiście dane o użytkownikach.
Espresso
Dino zwolniło pracownicę za zjedzenie truskawek przeznaczonych do wyrzucenia
O Kubusiu, co cukru nie dodaje, pomocnej Castoramie i loterii Play. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w lutym, marcu i kwietniu 2021
Snapchat tworzy inkluzywny aparat, by działał dla wszystkich odcieni skóry
Reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji – pokazuje badanie biura reklamy TVP
Maciej Herman na czele jury Effie Awards 2021. Znamy grupy jurorskie i terminarz obrad
Buty, czapki i bluzy z logo Lidla w ofercie internetowej
TikTok zmienia barwy na tęczowe z okazji Pride Month
Portal do Wilna w Lublinie
„Gniewasz się, że kocham tatę?” – Fundacja Kocham Cię Tato rusza z kampanią na temat alienacji rodzicielskiej
Ruszyła ogólnopolska kampania turystyczna „A Ty? Co widzisz w Krakowie?”
Bolt zachęca londyńczyków do wyjścia z domu
Personalia
1.06.2021
Zmiany personalne w GfK Polonia
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail