Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?
Kamila Kotowska
Raportowanie efektywności kampanii online to temat, który specjaliści marketingu mają w małym palcu. Sprawdzają zasięgi, klikalność, liczbę sesji, średni czas zaangażowania, CPC, ROI, SOV... I choć tabele puchną od danych, niekoniecznie przybliżają do celu: lepszego targetowania. Jakie więc dane pomogą optymalizować działania reklamowe? Oczywiście dane o użytkownikach.
EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS
Halo, czy jest tam ktoś? Komunikacja wewnętrzna w „nowej rzeczywistości”
Aleksandra Konecka
Po ponad roku od ogłoszenia pandemii odsłaniamy twarze, restauracje się zapełniają, a pracodawcy zapraszają pracowników do biur. Zachowywanie odstępów i dezynfekcja to pozycje odznaczone na checklistach firm. Zanim jednak powrócimy do działania w zwykłym trybie, przyjrzyjmy się, jak funkcjonuje w naszej organizacji komunikacja wewnętrzna.
Espresso
Bolt zachęca londyńczyków do wyjścia z domu
„Gotuj się do sportu” z Robertem Makłowiczem – rusza kampania MultiSportu
W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w Internecie wzrosły o 17,5% i przewyższyły budżety telewizyjne – pokazują dane Publicis Groupe
Nieuczciwa konkurencja FoodCare względem marki Dr. Oetker Polska
„Kulturalna grupa energetyczna” – PGE w kampanii zaprasza do ponownie otwartych filharmonii
Buty, czapki i bluzy z logo Lidla w ofercie internetowej
Marka Kopparberg zachęca Brytyjczyków do przybijania piątki na Twitterze
PTBRiO i OFBOR zapraszają do zgłaszania wystąpień na Kongres Badaczy
Google bliski zakończenia postępowania antymonopolowego we Francji. Będą zmiany w DoubleClick
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
31.05.2021
Zmiany na czele Intermarché. Do sieci dołącza Tomasz Waligórski
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
28.03.2022
Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.