Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty
Jacek Szlak
Promocje cenowe to bardzo popularna metoda osiągania wzrostu sprzedaży. Efektem można się pochwalić w raportach krótkoterminowych, ale wiążą się z nim straty, choć mniej wymierne. Krótkotrwałe obniżenie ceny wpływa na długotrwały spadek innych postrzeganych wartości marki. Mimo wszystko promocje mogą posłużyć głębszemu zrozumieniu własnych klientów i znalezieniu sposobów, by powalczyć o nich na innych polach.
BRAND PURPOSE CSR PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?
Karol Schwann
Im większa wrażliwość ekologiczna konsumentów, tym większa pokusa dla firm, aby sięgać po zielony marketing. Jak grać w zielone, aby wszyscy na tym zyskali?
Espresso
Papierki po lodach Ekipa nie mogą być sprzedawane na OLX
Rosja miała płacić influencerom za przekonywanie, że szczepionki mRNA są groźne dla życia
Krystyna Czubówna i Wojciech Mann rymują dla Otomoto
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP i „Kurier Wnet” zaprezentowały raport o sytuacji dziennikarzy w Polska Press
BNP Paribas wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi w social media
Modelki w różnych rozmiarach promują kolekcję strojów kąpielowych marki H&M
Zamyka się Nasza Klasa
Facebook i Instagram umożliwią ukrycie liczby polubień pod postem
Budowa zaufania do marek szczepionek wygląda inaczej niż w przypadku brandów komercyjnych. Badanie Uniwersytetu Południowej Australii
Laureaci konkursu Dobroczyńca Roku 2021 nagrodzeni
Startuje druga edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku
Personalia
26.05.2021
Katarzyna Lewko chief marketing officerem w firmie Oceanic
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail