Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
Inwestują w e-sport, liczą sprzedane auta. Producenci próbują sił na nowym polu
Mateusz Lubczański
Szeroko pojęty e-sport staje się coraz bardziej interesującym obszarem inwestycji. Swoich sił próbują tutaj nawet producenci samochodów, nie ograniczając się tylko do popularnych „ścigałek”. Chcą dotrzeć do nowego pokolenia, na które nie działają klasyczne kanały komunikacji.
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy projektant UX może popełniać błędy?
Dominika Pałasz
Każdy doświadczony projektant UX, zanim wypracował swą renomę i metodykę pracy, musiał przejść długą drogę. Nie zawsze taka ścieżka jest prosta. Bycie projektantem to ciągła praca i stałe poszerzanie wiedzy. Aby osiągnąć sukces, warto dać sobie prawo do popełniania błędów, które są naturalnym elementem rozwoju. Jakie błędy najczęściej popełniają projektanci, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z UX?

Jak wykorzystać usługi SEO do promocji swojej działalności
Paweł Bartoń
SEO to efektywny sposób na budowanie widoczności w Google. Pozycjonowanie i optymalizacja pomaga przystosować Twoją witrynę do wytycznych wyszukiwarek. W ten sposób staje się przyjazna dla użytkowników, a tym samym może wyświetlać się wyżej w indeksie Google.
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING STORYTELLING
Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać
Igor Starczak
W marketingu, reklamie i komunikacji z klientami negatywne emocje zwykle są pomijane. Nic dziwnego. Firmy, właściciele brandów czy agencje – wszyscy wolą wiedzieć, co pozytywnie przywiązuje klientów do marki lub produktu, jakie klienci mają dobre doświadczenia, przeżycia, co wreszcie sprawia, że konsument staje się klientem i dlaczego później powraca do zakupu. Liczy się sprzedaż! Ale z perspektywy badawczej negatywne emocje są cenne.
Espresso
Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnym
Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki Lovi
Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrost
Lajkonik karmi smoka, a mural oczyszcza powietrze w Krakowie
Wiersze na letnich etykietach Coca-Coli
Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta? Badanie Havas Media Group
Asics przedłuża partnerstwo z Novakiem Djokoviciem
Pepsi w spocie pokazuje rzeczy, za którymi zatęskniliśmy podczas pandemii
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail