Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING STORYTELLING
Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać
Igor Starczak
W marketingu, reklamie i komunikacji z klientami negatywne emocje zwykle są pomijane. Nic dziwnego. Firmy, właściciele brandów czy agencje – wszyscy wolą wiedzieć, co pozytywnie przywiązuje klientów do marki lub produktu, jakie klienci mają dobre doświadczenia, przeżycia, co wreszcie sprawia, że konsument staje się klientem i dlaczego później powraca do zakupu. Liczy się sprzedaż! Ale z perspektywy badawczej negatywne emocje są cenne.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Machine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowych
Zuzanna Pajorska
Machine learning, czyli uczenie maszynowe, jest technologią coraz częściej wykorzystywaną przez sklepy internetowe. Celem tego jest poprawa personalizacji, udoskonalanie drogi zakupowej, lepsze poznanie nowych i stałych klientów. Ale jak to ulepszanie przebiega? Aby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzyjmy się, jak działa machine learning w kontekście systemu rekomendacji produktowych w e-sklepach.
Espresso
Decathlon dostarczył paczkę do klienta za pomocą drona
Branża reklamowa przeprowadzi badanie, które ma wskazać, gdzie znikają pieniądze na reklamę programatyczną
Bank Pekao sponsorem polskiej koszykówki
Nowe logo Krajowej Izby Doradców Podatkowych
Zalando ubrało Wenus z Willendorfu
Joanna Krupa z mamą w kampanii marki Douglas na Dzień Matki
Clubhouse dostępny także na Androida
Kampania branży OOH na odmrożenie gospodarki
„Nie ma planety B. Czytała Krystyna Czubówna” – Levi’s w kampanii zachęca, by kupować lepiej i nosić dłużej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.05.2021
Zmiana w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska
Wydarzenia
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.