Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Machine learning w sklepie internetowym – praktyczne zastosowanie na przykładzie rekomendacji produktowych
Zuzanna Pajorska
Machine learning, czyli uczenie maszynowe, jest technologią coraz częściej wykorzystywaną przez sklepy internetowe. Celem tego jest poprawa personalizacji, udoskonalanie drogi zakupowej, lepsze poznanie nowych i stałych klientów. Ale jak to ulepszanie przebiega? Aby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzyjmy się, jak działa machine learning w kontekście systemu rekomendacji produktowych w e-sklepach.
BADANIA MARKETINGOWE MEDIA TRENDY
Wymuszone zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na reklamodawców
Jakub Müller
Globalni reklamodawcy mierzą się z największą jak dotąd zmianą zachowań towarzyszących konsumpcji mediów. W efekcie zwiększają wydatki reklamowe w jednych miejscach, a redukują w innych. Najnowszy raport WARC „Covid-19 One Year On” sprawdza zależność między tymi dwiema wielkościami. Warto zastanowić się, które zmiany zachodzące w ostatnim roku będą trwałe.
Espresso
„Nie ma planety B. Czytała Krystyna Czubówna” – Levi’s w kampanii zachęca, by kupować lepiej i nosić dłużej
17 czerwca SemKRK#17 –17. edycja konferencji SemKRK
DIMAQ Uni: IAB Polska i SGH po raz dziesiąty organizują konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu
Polacy oglądają telewizję w rodzinnym gronie. Badanie TP Vision
PARP z nową agencją public relations – Remarkable Ones
Billboardy „Aborcja bez granic” pojawiły się w polskich miastach – „sfinansowane przez wkurzonych obywateli”
Zalando ubrało Wenus z Willendorfu
Advalue wprowadza na rynek markę specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie
Za tydzień webinar „Silversi w sektorze komunikacji marketingowej” – część II
Badanie producentów 2021
Semcore zaprasza do badania stanu e-commerce w Polsce
Personalia
12.05.2021
Zmiany na stanowisku country directora w Business Factory
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
14.06.2021 - 25.06.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
9.08.2021 - 12.08.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
17.06.2021
semKRK#17
6.09.2021 - 9.09.2021
7 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail