Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem
Tomasz Wojciechowski, Adrian Serafin
Do performance marketingu przylgnęła łatka działań, w których liczy się tylko końcowy efekt. To on jest rozliczany, więc to na nim skupia się cała uwaga. To prawda, że efekt jest kluczowy, ale prowadzi do niego długa droga, której meandry bywają niedostrzegane i niedoceniane. Performance marketing jest złożonym procesem, dążącym do uzyskania konwersji przy koszcie jak najbardziej opłacalnym dla reklamodawcy. Ten proces wymaga strategii i taktyki dopasowanych do produktu czy usługi oraz dookreślonego celu do osiągnięcia.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak tworzyć content wysokiej jakości? 10 porad
Iwona Werema
Zastanawiasz się, jak napisać świetny artykuł, który zdobędzie i zatrzyma uwagę czytelnika? Musisz zrozumieć, że kluczem do sukcesu jest twoje maksymalne skoncentrowanie się na jego potrzebach. Zauważ, że content wysokiej jakości (z ang. quality content) nie jest tworzony z myślą o każdym odbiorcy w każdej życiowej sytuacji. Przecież wielu użytkowników szuka w internecie plotek, rozrywki, szybkich, krótkich i prostych przepisów na obiad, który można przygotować w 10 minut.
Espresso
Ed Sheeran został sponsorem klubu piłkarskiego Ipswich Town. Na koszulkach piłkarzy pojawi się tytuł jego nowej płyty
„Nawilżanie jest seksi” – Durex promuje lubrykanty
Browar Pinta po 10 latach zmienia logo i etykiety piw
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021
Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph
Open’er Festival powered by Orange przeniesiony na 2022 r.
TikTok dołącza do Koalicji Technologicznej
Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w Polsce
Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”
Piwo Buh w teledysku Ekipy Friza
Personalia
6.05.2021
Dawid Zając nowym social media directorem w AdCookie
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail