Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?
Jakub Müller
Uruchomiony półtora roku temu serwis randkowy miał korzystać z niezmierzonych zasobów Facebooka i zagrozić Tinderowi. Ujawnione w reklamach liczby użytkowników w wybranych miastach świata pokazują, że Facebook Dating ciągle jest dużo mniejszy niż konkurencja. Co poszło nie tak?
INFLUENCER MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Lody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakość
Jakub Müller
Akcja Lody Ekipa firmy Koral i kampania marki Kotlin z Karolem Strasburgerem są zupełnie różne, ale obie stanowią przykład udanych działań w kategorii FMCG. Pokazują, że liczy się pomysł i kompleksowe planowanie oparte na zasięgu, a nie dylemat „gwiazda TV czy influencer”.
Espresso
Władze amerykańskiej giełdy prowadzą śledztwo w sprawie żartu Volkswagena na prima aprilis
Kampania biura podróży z Dubaju ze śpiewającym mandrylem stworzonym przez Platige Image
Jak Polacy spędzają czas wolny w pandemii? Wyniki badania
Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro
Salony Agata z nowym spotem reklamowym
Wyniki konkursu Marka Godna Zaufania 2021
Średni staż pracy CMO najniższy od lat
„Po co Ci logo” – ukazał się ciąg dalszy poradnika autorstwa Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego
Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Reklama online w roku 2020 – ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. IAB Polska/PwC AdEx
Nestea zachęca do wypełnienia swojego dnia pozytywną energią
Oktawia Nowacka ambasadorką marki Attiq
Witkacy na krakowskim przystanku
Różne odsłony dziecięcej radości w kampanii i na opakowaniach Kinder Chocolate
Robert Karaś bohaterem projektu „Another Way” marki Cupra
Personalia
29.04.2021
Tomasz Korowczyk rzecznikiem prasowym Grupy Tubądzin
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail