Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Lody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakość
Jakub Müller
Akcja Lody Ekipa firmy Koral i kampania marki Kotlin z Karolem Strasburgerem są zupełnie różne, ale obie stanowią przykład udanych działań w kategorii FMCG. Pokazują, że liczy się pomysł i kompleksowe planowanie oparte na zasięgu, a nie dylemat „gwiazda TV czy influencer”.
CSR ESG MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz
Mateusz Brzeźniak
Dwa sportowe lata z rzędu i cztery wielkie imprezy w ciągu kilkunastu miesięcy to nie tylko gratka dla fanów, ale i nieoceniony potencjał dla biznesu. Marketingowa sytuacja podbramkowa, której grzechem byłoby nie wykorzystać. Dlaczego? Ponieważ za włączeniem sportu do komunikacji marek przemawiają nie tylko jego atrybuty i wartości, ale też konkretne liczby.
Espresso
Drużyna hokejowa ze Szwajcarii wysłała kibicom butelki z wodą ze stopionego lodu z lodowiska
Kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego
Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cen
WieśMac w filharmonii w kampanii McDonald’s Polska
Polityczni influencerzy bardziej wpływowi niż marki – pokazało badanie firmy Grayling
Kampania teaserowa „Olej go” promuje nową ofertę lodziarni Good Lood
Przychody Alphabetu za I kwartał 2021 r. powyżej oczekiwań
„Po co Ci logo” – ukazał się ciąg dalszy poradnika autorstwa Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego
Firma Profbud przeniosła łódzki mural do wnętrza budynku
SalesManago nawiązuje partnerstwo technologiczne z Google
Personalia
29.04.2021
Tomasz Korowczyk rzecznikiem prasowym Grupy Tubądzin
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.