Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Lody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakość
Jakub Müller
Akcja Lody Ekipa firmy Koral i kampania marki Kotlin z Karolem Strasburgerem są zupełnie różne, ale obie stanowią przykład udanych działań w kategorii FMCG. Pokazują, że liczy się pomysł i kompleksowe planowanie oparte na zasięgu, a nie dylemat „gwiazda TV czy influencer”.
CSR MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz
Mateusz Brzeźniak
Dwa sportowe lata z rzędu i cztery wielkie imprezy w ciągu kilkunastu miesięcy to nie tylko gratka dla fanów, ale i nieoceniony potencjał dla biznesu. Marketingowa sytuacja podbramkowa, której grzechem byłoby nie wykorzystać. Dlaczego? Ponieważ za włączeniem sportu do komunikacji marek przemawiają nie tylko jego atrybuty i wartości, ale też konkretne liczby.
Espresso
Polityczni influencerzy bardziej wpływowi niż marki – pokazało badanie firmy Grayling
Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel na Dzień Dziecka
„Chcemy być razem” – marka Zbyszko z kampanią kierowaną do młodych
Krajowy Instytut Mediów rozpoczyna pilotaż badania założycielskiego
Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli
Olbrzymi kod QR na niebie – chiński serwis z grami użył dronów, aby go utworzyć
McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników, którzy wyemigrowali do Singapuru, z ich rodzinami w Malezji
TikTok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientów
Marka karmy dla zwierząt stworzyła NoseID – aplikację do odnajdywania zaginionych psów na podstawie skanu nosa
Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”
„Od(sz)czep się” – na outdoorze ruszyła kampania antyszczepionkowa
Marka Maserati wybrała Cohn & Wolfe do obsługi w social media
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail