Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR ESG MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zostać mistrzami emocji, czyli dlaczego markom opłaca się włączyć sport do komunikacji właśnie teraz
Mateusz Brzeźniak
Dwa sportowe lata z rzędu i cztery wielkie imprezy w ciągu kilkunastu miesięcy to nie tylko gratka dla fanów, ale i nieoceniony potencjał dla biznesu. Marketingowa sytuacja podbramkowa, której grzechem byłoby nie wykorzystać. Dlaczego? Ponieważ za włączeniem sportu do komunikacji marek przemawiają nie tylko jego atrybuty i wartości, ale też konkretne liczby.
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Trzymając w rękach teraźniejszość i przyszłość badań. Refleksje nad książką „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”
Michał Lutostański
Takiej książki nie było i pewnie drugiej podobnej szybko nie będzie. Cała teraźniejsza i aktualna wiedza o badaniach marketingowych na wyciągnięcie ręki. Od razu jednak nasuwa się pytanie – co dalej? Jaka przyszłość czeka branżę pomagającą swoim klientom podejmować decyzje na podstawie danych?
Espresso
Lidl w Irlandii walczy z ubóstwem menstruacyjnym i rozdaje środki higieniczne
Olbrzymi kod QR na niebie – chiński serwis z grami użył dronów, aby go utworzyć
Fundacja Gajusz rozpoczęła kampanię „Dzieci – śmieci”
Ponad 11 tys. kampanii content marketingowych w 2020 r. Liderem Grupa RAS Polska – pokazuje badanie AdReport
Badania ujawniają oszustwa reklamowe ukierunkowane na platformy streamingowe
Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli
„Od(sz)czep się” – na outdoorze ruszyła kampania antyszczepionkowa
TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i Odpowiedzialności
Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cen
Personalia
27.04.2021
Maciej Kawka w zespole zarządzającym Wavemakera, Łukasz Kołdys na czele działu badań
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail