Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BIBLIOTECZKA EDUKACJA MARKETINGOWA
Trzymając w rękach teraźniejszość i przyszłość badań. Refleksje nad książką „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”
Michał Lutostański
Takiej książki nie było i pewnie drugiej podobnej szybko nie będzie. Cała teraźniejsza i aktualna wiedza o badaniach marketingowych na wyciągnięcie ręki. Od razu jednak nasuwa się pytanie – co dalej? Jaka przyszłość czeka branżę pomagającą swoim klientom podejmować decyzje na podstawie danych?
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Oscary 2021: reklamodawcy dopisali
Jakub Müller
Tegoroczna ceremonia rozdania Oscarów to święto przemysłu filmowego, ale i reklamowego. Reklamodawcy, m.in. Google, Cadillac czy Airbnb dopisują, ale spadki oglądalności wywołują też pytanie o wartość telewizyjnych gal rozdania nagród, emitowanych na żywo.
Espresso
Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cen
Ponad 60 mln zł kary dla właściciela Biedronki
Badania ujawniają oszustwa reklamowe ukierunkowane na platformy streamingowe
Nadchodzi dziesiąta Łódź Jungle Web
Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – analiza firmy Zenith
Konkurs na plakat z okazji jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego rozstrzygnięty
Marka Oriflame wybrała agencję Tigers do obsługi performance
Kampania teaserowa „Olej go” promuje nową ofertę lodziarni Good Lood
Biedronka nie zgadza się z decyzją UOKiK i odwoła się do sądu
„Wyrzucisz śmieci za drzwi, wrócą oknem” – kampania Galerii Rusz promująca postawy proekologiczne
Europejczycy preferują darmowy Internet w zamian za reklamy. Raport IAB Europe
Group One i Serviceplan powołują TechNest
„Odwrócone selfie” – Dove zwraca uwagę na nierealne stereotypy piękna
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.04.2021
Łukasz Pytlewski na czele data & tech w GroupM
Wydarzenia
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.05.2021 - 14.05.2021
X edycja Łódź Jungle Web
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.