Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprint
Joanna Blewąska
Jakkolwiek by to zabrzmiało – jest przynajmniej jeden pozytyw pandemii. Covid pobudził wdrażanie pomysłów i innowacji. Niebanalne, nastawione na klientów rozwiązania – w takie obfitował miniony rok. Musieliśmy się odważyć i ta pewność, zdaniem ekspertów, pozostanie z nami na dłużej. A design sprint, proces pomagający w kreowaniu rozwiązań – przeżywa rozkwit.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem
Tomasz Wojciechowski, Adrian Serafin
Do performance marketingu przylgnęła łatka działań, w których liczy się tylko końcowy efekt. To on jest rozliczany, więc to na nim skupia się cała uwaga. To prawda, że efekt jest kluczowy, ale prowadzi do niego długa droga, której meandry bywają niedostrzegane i niedoceniane. Performance marketing jest złożonym procesem, dążącym do uzyskania konwersji przy koszcie jak najbardziej opłacalnym dla reklamodawcy. Ten proces wymaga strategii i taktyki dopasowanych do produktu czy usługi oraz dookreślonego celu do osiągnięcia.
Espresso
Coca-Cola ostrzega, że ograniczy wydatki marketingowe na rynkach ze słabą wyszczepialnością i wieloma nowymi zachorowaniami na Covid-19
Speedmail rysuje na mapie Polski kolorowe nosy, wspierając działania Fundacji Dr Clown
Grayling: ESG priorytetem w 2021 r. – twierdzi 3/4 dużych firm
Facebook zapowiada produkty audio
Ruszyła II edycja badania Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Tyskie z reklamą „Paweł i Gaweł” w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”
Karol Strasburger w reklamie marki Kotlin pyta: co jemy z ketchupem?
Atlas dziękuje budowlańcom filmem o ich pracy
Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych
Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku. Wyniki badania
Mindgram – start-up Małgorzaty Ohme, Adama Plony i Jakuba Zielińskiego pozyskał 8,5 mln zł na rozwój platformy wsparcia psychologicznego
Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.