Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
17.04.2021
Nie będzie pieniędzy sponsorów dla średniaków

Jaki jest stan sponsoringu sportowego wiosną 2021 roku? Jak zmieni się jego rola w miksie marketingowym? Jaka będzie struktura wydatków sponsorów? Co z mniejszymi eventami? Jak rysuje się przyszłość transmisji sportowych live?

O tym rozmawiamy z Adamem Pawlukiewiczem, koordynatorem działów badań i rozwoju w firmie Pentagon Research
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem
Tomasz Wojciechowski, Adrian Serafin
Do performance marketingu przylgnęła łatka działań, w których liczy się tylko końcowy efekt. To on jest rozliczany, więc to na nim skupia się cała uwaga. To prawda, że efekt jest kluczowy, ale prowadzi do niego długa droga, której meandry bywają niedostrzegane i niedoceniane. Performance marketing jest złożonym procesem, dążącym do uzyskania konwersji przy koszcie jak najbardziej opłacalnym dla reklamodawcy. Ten proces wymaga strategii i taktyki dopasowanych do produktu czy usługi oraz dookreślonego celu do osiągnięcia.
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller
Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.
Espresso
Tyskie z reklamą „Paweł i Gaweł” w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”
Aby pomóc restauracjom w trudnych czasach, firmy wynajmują ich witryny na reklamę
Ikea we współpracy z Mud Jeans tworzy jeansowe pokrowce na sofy z recyklingu
Wirtualna asystentka brazylijskiego banku odpowiada na słowne napaści klientów
CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowych
Adidas i eObuwie stworzyły mural oczyszczający powietrze i promujący model Stan Smith
Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ
Władze miasta Chone w Ekwadorze chcą obłaskawić zirytowanych kierowców memami
WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom
Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mail
Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai
Amerykańska sieć fast food ruszyła z kampanią na Clubhouse
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail