Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
17.04.2021
Nie będzie pieniędzy sponsorów dla średniaków

Jaki jest stan sponsoringu sportowego wiosną 2021 roku? Jak zmieni się jego rola w miksie marketingowym? Jaka będzie struktura wydatków sponsorów? Co z mniejszymi eventami? Jak rysuje się przyszłość transmisji sportowych live?

O tym rozmawiamy z Adamem Pawlukiewiczem, koordynatorem działów badań i rozwoju w firmie Pentagon Research
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak tworzyć content wysokiej jakości? 10 porad
Iwona Werema
Zastanawiasz się, jak napisać świetny artykuł, który zdobędzie i zatrzyma uwagę czytelnika? Musisz zrozumieć, że kluczem do sukcesu jest twoje maksymalne skoncentrowanie się na jego potrzebach. Zauważ, że content wysokiej jakości (z ang. quality content) nie jest tworzony z myślą o każdym odbiorcy w każdej życiowej sytuacji. Przecież wielu użytkowników szuka w internecie plotek, rozrywki, szybkich, krótkich i prostych przepisów na obiad, który można przygotować w 10 minut.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING
Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?
Igor Starczak
Badanie emocji zawartych w treściach jest dziś chętnie wykorzystywane m.in. do analizy i przewidywania zachowań konsumenckich. Nic dziwnego. Odczytanie motywacji internautów pomaga lepiej określić grupę docelową danego produktu lub usługi, a następnie ułatwia precyzyjniejsze skonstruowanie komunikacji marketingowej. Jednym z parametrów, które warto uwzględnić podczas analizy emocji zawartych w tekście, jest pobudzenie emocjonalne. Dlaczego? Jakie korzyści z tego uzyskamy? Sprawdźcie w tym artykule!
Espresso
Amerykańska sieć fast food ruszyła z kampanią na Clubhouse
Pandemia Covid-19 wyzwala epidemię stresu, złości i samotności – pokazuje badanie IQS
Odpowiedzialny biznes przestawiony na nowe tory. Raport FOB
Gracz kobieta – jaki jest? Analiza Newzoo
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021
Japoński motocyklista z pomocą aplikacji do edycji zdjęć przekonał internautów, że jest młodą kobietą
Reklama OOH w 2020 r. zanotowała 39% spadku
Amp Futbol Polska i Pentagon Research partnerami na lata 2021–2023
Bahlsen Polska ponownie wybrał Starcom
Maja Włoszczowska i Jakub Wesołowski w akcji „Czas na rower!” marki Kross
Personalia
15.04.2021
Polscy jurorzy Cannes Lions 2021 – Dawid Szczepaniak i Zuzanna Duchniewska-Sobczak
Oferty pracy

/
Wydarzenia
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail