Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak tworzyć content wysokiej jakości? 10 porad
Iwona Werema
Zastanawiasz się, jak napisać świetny artykuł, który zdobędzie i zatrzyma uwagę czytelnika? Musisz zrozumieć, że kluczem do sukcesu jest twoje maksymalne skoncentrowanie się na jego potrzebach. Zauważ, że content wysokiej jakości (z ang. quality content) nie jest tworzony z myślą o każdym odbiorcy w każdej życiowej sytuacji. Przecież wielu użytkowników szuka w internecie plotek, rozrywki, szybkich, krótkich i prostych przepisów na obiad, który można przygotować w 10 minut.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING
Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?
Igor Starczak
Badanie emocji zawartych w treściach jest dziś chętnie wykorzystywane m.in. do analizy i przewidywania zachowań konsumenckich. Nic dziwnego. Odczytanie motywacji internautów pomaga lepiej określić grupę docelową danego produktu lub usługi, a następnie ułatwia precyzyjniejsze skonstruowanie komunikacji marketingowej. Jednym z parametrów, które warto uwzględnić podczas analizy emocji zawartych w tekście, jest pobudzenie emocjonalne. Dlaczego? Jakie korzyści z tego uzyskamy? Sprawdźcie w tym artykule!
Espresso
Gracz kobieta – jaki jest? Analiza Newzoo
Cheetos pomaga zwierzętom i napełnia miski psów i kotów ze schroniska
Mural marki Volkswagen Samochody Dostawcze w centrum Poznania
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – książka dostępna już w przedsprzedaży
Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego. Analiza firmy Sponsoring Insight
Wschowa z nowym logo i systemem identyfikacji wizualnej
Bricomarché stawia Bricomaty do bezkontaktowego odbioru zamówień
„Dziecko w kryzysie psychicznym” – trwa kampania 1% Stowarzyszenia na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny
„Dzielimy razem drogę” – Škoda rozpoczęła kampanię o bezpieczeństwie
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021
Kantar Creative Effectiveness Awards 2021 dla ośmiu polskich kampanii
Tier Mobility wybrał Havas PR Warsaw do obsługi wejścia do Polski
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.04.2021
Polscy jurorzy Cannes Lions 2021 – Dawid Szczepaniak i Zuzanna Duchniewska-Sobczak
15.04.2021
Marcin Dec – prezes zarządu Sigmy Bis – został prezesem zarządu Polska Press
Wydarzenia
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.06.2021 - 10.06.2021
Forum IAB 2021: „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.