Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING
Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?
Igor Starczak
Badanie emocji zawartych w treściach jest dziś chętnie wykorzystywane m.in. do analizy i przewidywania zachowań konsumenckich. Nic dziwnego. Odczytanie motywacji internautów pomaga lepiej określić grupę docelową danego produktu lub usługi, a następnie ułatwia precyzyjniejsze skonstruowanie komunikacji marketingowej. Jednym z parametrów, które warto uwzględnić podczas analizy emocji zawartych w tekście, jest pobudzenie emocjonalne. Dlaczego? Jakie korzyści z tego uzyskamy? Sprawdźcie w tym artykule!
BADANIA MARKETINGOWE
Matka Polka? Supermenka? Spełniona domatorka? Jaka jest polska kobieta po roku pandemii?
Iwona Wilmowska
To już ponad rok, odkąd wykryto w Polsce pierwszy przypadek zakażenia koronawirusem. W ciągu tygodnia doprowadziło to do pierwszego lockdownu, szturmu na sklepy, zamknięcia szkół i przedszkoli, znacznego zamknięcia gospodarki, a dla wielu osób również przejścia na pracę zdalną. Zapewne wtedy niewielu z nas przypuszczało, że rok później będziemy nadal w podobnym miejscu. Może nieco mniej spanikowani, bardziej zmęczeni, ale nadal zamknięci w domach, skazani na maseczki, z szalejącą pandemią na oknem.
Espresso
„Dzielimy razem drogę” – Škoda rozpoczęła kampanię o bezpieczeństwie
Maja Włoszczowska i Jakub Wesołowski w akcji „Czas na rower!” marki Kross
Krystyna Bochenek na muralu „Gazety Wyborczej”
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – książka dostępna już w przedsprzedaży
Kiuertgflop – World Vision używa bełkotu do walki z analfabetyzmem
TikTok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców
Popularność programów informacyjnych w regionach. „Fakty” najsilniejsze w województwie opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – analiza Wavemakera
II edycja raportu „Jak kupuje generacja Z”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.