Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Matka Polka? Supermenka? Spełniona domatorka? Jaka jest polska kobieta po roku pandemii?
Iwona Wilmowska
To już ponad rok, odkąd wykryto w Polsce pierwszy przypadek zakażenia koronawirusem. W ciągu tygodnia doprowadziło to do pierwszego lockdownu, szturmu na sklepy, zamknięcia szkół i przedszkoli, znacznego zamknięcia gospodarki, a dla wielu osób również przejścia na pracę zdalną. Zapewne wtedy niewielu z nas przypuszczało, że rok później będziemy nadal w podobnym miejscu. Może nieco mniej spanikowani, bardziej zmęczeni, ale nadal zamknięci w domach, skazani na maseczki, z szalejącą pandemią na oknem.
CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing
Jacek Szlak
Prognozy trendów to coś, co chętnie się czyta, ale traktuje z rezerwą. Mimo to warto je znać, bo głosy ekspertów pozwalają poznać najbardziej nośne tematy w branży. W czasach VUCA mają jednak dodatkową wartość. Są jak tyczki w górach podczas białej ciemności – zapobiegają utracie orientacji. Pozwalają nawigować choćby od tyczki do tyczki, skoro dalej nic już nie widać.
Espresso
II edycja raportu „Jak kupuje generacja Z”
Mercedes w reklamie zapowiada przejście na pozyskiwanie ekologicznej energii elektrycznej
Apple pracuje nad połączeniem Apple TV, inteligentnego głośnika i wideokonferencji
Roślinne nuggetsy w menu Burger Kinga w całej Polsce
Nowe wyzwania pracy zdalnej i eventów online – podsumowanie konferencji MCCT
Występy w chórze, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni – koszmar Maleńczuka w reklamie Warki Radler 0,0%
Daniel Obajtek na billboardach Spontanicznego Sztabu Obywatelskiego
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – książka dostępna już w przedsprzedaży
Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem
W czasie pandemii polscy konsumenci zmienili zachowania na bardziej proekologiczne. Badanie firmy Mastercard
Sąd wstrzymał decyzję prezesa UOKiK w sprawie przejęcia przez PKN Orlen spółki Polska Press
Coca-Cola odświeża opakowania i promuje wariant Zero Cukru
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.04.2021
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
13.04.2021
Na czele zespołu corporate PR Big Picture staje Marcin Herman
Wydarzenia
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.