Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
Zagraj w promocję. Środowisko gamingowe będzie liczyć się coraz bardziej
Mateusz Lubczański
Przed specjalistami marketingu nie lada wyzwanie. Obok kina, telewizji czy internetu na ich oczach rośnie platforma z bardzo zaangażowanymi i oddanymi widzami. Widzami, którzy są w stanie wydać sporo. Trzeba tylko zanurzyć się w zupełnie nowym świecie – grach, nie tylko tych komputerowych.
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Awatary tak samo wiarygodne, jak realni celebryci. Co to oznacza dla marek?
Akademia Leona Koźmińskiego
Komputerowe animacje, takie jak Miquela, Blawko czy Shudu, gromadzą setki tysięcy obserwujących na Instagramie. Zarabiają nawet milion dolarów za post, choć są jedynie wirtualnymi postaciami. Pomimo sztucznej natury wzbudzają zaufanie użytkowników, a to, co robią, wygląda atrakcyjnie i profesjonalnie. Badaczki z Akademii Leona Koźmińskiego mówią, że fikcyjne postacie mogą dziś oddziaływać na tłumy – także marketingowo.
Espresso
Coca-Cola odświeża opakowania i promuje wariant Zero Cukru
Występy w chórze, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni – koszmar Maleńczuka w reklamie Warki Radler 0,0%
Kampania Pracowniczych Planów Kapitałowych z udziałem autentycznych użytkowników programu
„Jakim jesteś Polakiem?” – pyta Instytut Spraw Obywatelskich
Ikea będzie sprzedawać produkty podczas transmisji na żywo
Neymar Jr., Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton wysyłają pełne nadziei i optymizmu przesłanie w kampanii „Only See Great” Pumy
Wpływ pandemii na nastroje Polaków w badaniu Inquiry
Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Jurajska
„Nie dajemy wiary. Dajemy wolność” – jubileuszowa kampania Fundacji Wolność od Religii
YouTube liderem w zakupach wprost z aplikacji
Personalia
12.04.2021
Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group
Oferty pracy

/
Wydarzenia
14.04.2021
Jak odświeżyć swój e-mail marketing?
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail