Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pandemiczne partnerstwo: rosnąca popularność współpracy marek to korzyści, ale i ryzyko
Jakub Müller
Ikea i Carrefour, F1 i Zoom, Żywiec i Żywiec Zdrój. Marki zawsze wchodziły we współprace, ale ostatnie kilka miesięcy to wysyp tego typu działań. Z czego to wynika? Jakie korzyści przynosi co-branding? Jakie niesie ze sobą ryzyko?
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Awatary tak samo wiarygodne, jak realni celebryci. Co to oznacza dla marek?
Akademia Leona Koźmińskiego
Komputerowe animacje, takie jak Miquela, Blawko czy Shudu, gromadzą setki tysięcy obserwujących na Instagramie. Zarabiają nawet milion dolarów za post, choć są jedynie wirtualnymi postaciami. Pomimo sztucznej natury wzbudzają zaufanie użytkowników, a to, co robią, wygląda atrakcyjnie i profesjonalnie. Badaczki z Akademii Leona Koźmińskiego mówią, że fikcyjne postacie mogą dziś oddziaływać na tłumy – także marketingowo.
Espresso
Dom Pérignon ogłosił współpracę z Lady Gagą
Maciej Stuhr w kampanii reklamowej Erli.pl
„The Future is… Digital Marketing”. LoveBrands Digital zbadało potrzeby marketerów na 2021 r.
Ruszyły zgłoszenia do Golden Arrow 2021
Twitter, LinkedIn, Spotify tworzą konkurencję dla Clubhouse
Ruszyła Silver Agency – agencja komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów 50+
Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU
Już 14 kwietnia webinar „Jak odświeżyć swój e-mail marketing?”
Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Badanie „Future of Aging”
Cannes Lions 2021 tylko w formule online
Pandemia uderza w młodych i biednych – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.04.2021
Zarząd ZFPR złożył rezygnację
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
14.04.2021
Jak odświeżyć swój e-mail marketing?
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.