Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing w czasie lockdownu. Jak zmieniła się branża w ciągu ostatnich 365 dni?
Piotr Nogal
Rok temu w marcu w całej Polsce został wprowadzony lockdown. Na 14 dni… Wszystkie branże musiały dostosować się do nowej, niełatwej rzeczywistości. Jak radzą sobie marketingowcy? Jakie zmiany musieli wprowadzić do swoich modeli pracy?
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING
Sentyment a emocje – różnice w interpretacji
Igor Starczak
Emocje są bezpośrednim dziedzictwem naszych odległych przodków. Powstały, by informować o ważnych dla nas zdarzeniach, mają nas chronić przed niebezpieczeństwem, pomagać w podjęciu decyzji, podtrzymać w działaniu i w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu relacji z innymi. Emocje przekładają się na niemal każdą dziedzinę życia i bez nich zwyczajnie nie da się funkcjonować. A jak ma się do nich badany często w internetowych wypowiedziach sentyment?
Espresso
Volkswagen w USA przekonywał, że zmieni nazwę na Voltswagen
Heineken wprowadza limitowaną edycję butelek na UEFA Euro 2020
Nowy branding Xiaomi
Fundacja Rak’n’Roll z kampanią 1%
Boliwijska marka piwa stara się ratować lokalne rzemiosło
Screen Network ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach DOOH, wykorzystując deepfake
Focus Media Group i Imagine Nation ujednolicają swoje nazwy
Lynx szuka lynxfluencerów i stawia na „reklamę wewnętrzną”
Marcin Tyszka ambasadorem marki MaxFliz
Konsument jutra – wpływ pandemii na zachowania zakupowe Polaków. Badanie PwC
Polacy będą mniej zachowawczy w tegoroczną Wielkanoc niż rok temu – pokazuje badanie Inquiry
Tańczący robot promuje ofertę Heyah 01
Konferencja „Marketing w farmacji” już za nami
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
31.03.2021
Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime
31.03.2021
Mediabrands z digital trading directorem. Będzie nim Tomasz Czerwiński
30.03.2021
Kamil Szpilski: z Quest Software do Adform
Wydarzenia
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.