Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING
Sentyment a emocje – różnice w interpretacji
Igor Starczak
Emocje są bezpośrednim dziedzictwem naszych odległych przodków. Powstały, by informować o ważnych dla nas zdarzeniach, mają nas chronić przed niebezpieczeństwem, pomagać w podjęciu decyzji, podtrzymać w działaniu i w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu relacji z innymi. Emocje przekładają się na niemal każdą dziedzinę życia i bez nich zwyczajnie nie da się funkcjonować. A jak ma się do nich badany często w internetowych wypowiedziach sentyment?
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki
Jakub Müller
Nowa kampania Snickersa z trenerem Liverpoolu Jürgenem Kloppem nie jest szczególnie odkrywcza. Po prostu kolejna gwiazda w kampanii marki z serii „Głodny nie jesteś sobą”. Ale to też okazja, by przyjrzeć się tej jednej z najskuteczniejszych platform kreatywnych w historii. Obecna na rynku od ponad dekady, poprawiła wydajność pracy kreatywnej dla koncernu Mars na kilkudziesięciu rynkach.
Espresso
Louis Vuitton otwiera w Japonii salon przypominający zbiornik wodny
Wielki dorsz na Pałacu Kultury z okazji Godziny dla Ziemi WWF 2021
Warka startuje z platformą Warka Planet of Gamers dla graczy
WOŚP to najlepsza akcja charytatywna w Polsce – uważają respondenci Inquiry
W kwietniu kolejna edycja IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem
Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja
Polska 2050 kieruje przekaz do wyborców zmęczonych PiS-em
Trendy w reklamie mobilnej: Google prowadzi pod względem skali, Facebook jakości
Orange Warsaw Festival 2021 odwołany
W ramach konkursu Design by Śliwka Nałęczowska powstanie koszulka, którą można będzie kupić w Medicine
Instalacja na florenckim Palazzo Strozzi odsłaniająca „ranę” instytucji kultury
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.