Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki
Jakub Müller
Nowa kampania Snickersa z trenerem Liverpoolu Jürgenem Kloppem nie jest szczególnie odkrywcza. Po prostu kolejna gwiazda w kampanii marki z serii „Głodny nie jesteś sobą”. Ale to też okazja, by przyjrzeć się tej jednej z najskuteczniejszych platform kreatywnych w historii. Obecna na rynku od ponad dekady, poprawiła wydajność pracy kreatywnej dla koncernu Mars na kilkudziesięciu rynkach.
BADANIA MARKETINGOWE
Desk research: co to jest i kiedy przeprowadzić badanie tą metodą?
Anna Miotk
Co to za metoda? Jak prowadzi się badanie za jej pomocą? Jak wygląda raport? Desk research kiedy przeprowadzić – takie zapytanie często wpisują w wyszukiwarkę osoby, które chcą się dowiedzieć, czy to badanie jest im potrzebne. Próbują rozważyć wszystkie za i przeciw i podjąć racjonalną decyzję. Po czym poznasz, że nadszedł czas na przeprowadzenie lub zlecenie takiego badania? Wszystkie te kwestie przybliża Anna Miotk, specjalistka strategii i badań komunikacji biznesowej.
Espresso
Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja
Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku
Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital
YouTube testuje automatyczne listy produktów wykrytych w filmach
Xiaomi promuje Redmi Note 10 i Redmi Note 10 Pro na TikToku
Streetartowy watcher na sygnalizacji świetlnej przy poznańskim Starym Browarze
Plakaty z hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato” i tęczą odpowiedzią na kampanię Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar
Instalacja na florenckim Palazzo Strozzi odsłaniająca „ranę” instytucji kultury
W kwietniu kolejna edycja IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem
Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w kampanii z Robertem Makłowiczem
Lidl także oferuje testy na przeciwciała Covid-19
Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży 2021 – nowy raport magazynu „Marketer+”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.04.2021 - 22.04.2021
IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, E-retail i gamingiem
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.