Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA PUBLIC RELATIONS
Różnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowej
Joanna Tauber
Każdy z nas przeżył z pewnością sytuację, w której miał wrażenie, że rozmówca posługuje się jakimś obcym, niezrozumiałym językiem. I nie chodzi tu o rzeczywistą edukację lingwistyczną, lecz raczej o świat pojęć, którymi operujemy i wśród których czujemy się bezpiecznie. Nie chodzi mi przy tym o żargon branżowy czy wysokospecjalistyczną terminologię. Tego rodzaju zdarzenia mają miejsce coraz częściej, gdy rozmawiają ze sobą przedstawiciele różnych generacji.
CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS REAL-TIME MARKETING
Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?
Weronika Weimer
Wielu z nas wstrzymało oddech, gdy 18 lutego łazik Perseverance przymierzał się do lądowania na powierzchni Marsa. Kiedy okazało się, że lądowanie w Kraterze Jezero zakończyło się sukcesem, internet zalała fala kosmicznych kreacji. Na Marsie pojawiły się samochody, paczkomaty, a nawet suszona wołowina. Perseverance rozbudził wyobraźnię wielu marek na całym świecie. I nic dziwnego, ponieważ misje kosmiczne (zwłaszcza udane) wywołują wielkie emocje.
Espresso
Huawei Ads – Huawei uruchamia własną platformę reklamową
„Delikatność smakuje lepiej” – Milka z wielkanocnym spotem reklamowym
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media
K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 Create
Jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet? Ogólnopolskie badanie wśród kobiet na kierowniczych stanowiskach
„Je***ć biedę”, czyli Rafał Pacześ promuje Kartę Łodzianina
Google ogłosił, że nie będzie śledził indywidualnej aktywności użytkowników w erze post-cookies. Umożliwi to jednak wydawcom
HRlink przejął Goldenline
Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe? – raport agencji Funktional
Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł
Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.
Wyłoniono laureatów Business Superbrands 2021
Tinder wkrótce umożliwi użytkownikom sprawdzanie historii kryminalnej potencjalnych partnerów
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021
„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.