Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
W sercu transformacji cyfrowej marketingu i sprzedaży – tak działa program social selling przygotowany przez Dell Technologies
Redakcja
Pandemia przyspieszyła zmianę zachowań konsumentów, a w efekcie transformację cyfrową marketingu i sprzedaży. Mniej wiadomo o tym, jak w praktyce przeprowadzają ją największe firmy na rynku. A takim przykładem jest program Social Selling Experts Dell Technologies. Pierwotnie miał być tylko szkoleniem, ostatecznie jest dużym projektem cyfrowej transformacji B2B.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?
Hubert Sosnowski
Sto czterdzieści trzy minuty – średnio tyle czasu dziennie spędzamy w mediach społecznościowych. Dzięki łatwemu dostępowi do sieci sukcesywnie powiększa się grono internautów. Jednocześnie konsumenci w coraz większym stopniu opierają swoje zdanie na opiniach innych użytkowników, influencerów lub wyspecjalizowanych serwisów. Jak pozyskiwać wiedzę z tego rodzaju interakcji online? Jakie narzędzia do tego służą?
Espresso
Bank BNP Paribas startuje z inicjatywą „Gdzie są nasze Patronki?”
Biedronka wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał Covid-19
Nowe logo Renault
Panorama średniowiecznego Poznania na muralu w stolicy Wielkopolski
Ile kosztowała kampania prolife? Aktywistki wraz z domem mediowym szacują jej wartość
Durex podpowiada dorosłym, jak rozmawiać o seksie
Nestle prosi konsumentów o stworzenie jingla dla marki płatków śniadaniowych Lion
PSH Lewiatan startuje z wiosenną kampanią reklamową
Narzędzia monetyzacyjne dla twórców na Facebooku teraz będą bardziej dostępne
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.03.2021
Kolejne cztery osoby z Kantara dołączają do Minds & Roses
Wydarzenia
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.