Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?
Hubert Sosnowski
Sto czterdzieści trzy minuty – średnio tyle czasu dziennie spędzamy w mediach społecznościowych. Dzięki łatwemu dostępowi do sieci sukcesywnie powiększa się grono internautów. Jednocześnie konsumenci w coraz większym stopniu opierają swoje zdanie na opiniach innych użytkowników, influencerów lub wyspecjalizowanych serwisów. Jak pozyskiwać wiedzę z tego rodzaju interakcji online? Jakie narzędzia do tego służą?
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Strategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod ręką
Klaudia Kolman
Dobrze przygotowana strategia marketingowa marki to klucz do jej sukcesu. Bez niej opiekunowie marek są jak dzieci błądzące we mgle. Ich działania są chaotyczne i często nieskuteczne. Tak samo jest ze strategią obecności marki w social media: to nieodłączna część ogólniejszej strategii działania marki. Dlaczego ta strategia jest tak ważna i czym w zasadzie ona jest?
Espresso
Ile kosztowała kampania prolife? Aktywistki wraz z domem mediowym szacują jej wartość
Śledź nasz podcast – Apple rezygnuje z terminu „subskrybuj”
Anita Włodarczyk polską Barbie Shero 2021
Książęce z Księciem w roli głównej. Marka startuje z nową kampanią
„Co (u)gryzie e-commerce?”. Raport Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej
Kolekcja Medicine inspirowana twórczością Fridy Kahlo
Aplikacja zamiast karty Moja Biedronka?
Kampania promująca polską premierę butów Adidas ZX 2K Boost Pure
„Nie miej tego gdzieś!”. Ruszyła ogólnopolska kampania świadomości raka jelita grubego
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.