Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING WIRUSOWY REAL-TIME MARKETING
Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?
Martyna Jacewicz
Dla wielu różnica pomiędzy powyższymi terminami jest raczej oczywista. Wciąż jednak mnóstwo jest osób, które je mylą lub wręcz zupełnie wypierają istnienie marketingu kontekstowego. Mowa tu zarówno o specjalistach social mediów, znawcach reklamy na facebookowych forach, jak i klientach współpracujących z zewnętrznymi agencjami. Oczywiście większość najchętniej podciągałaby wszystko, co się da, pod modny RTM.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak współpracować z twórcami podcastów? Poradnik
Agnieszka Pawełek
Rynek podcastów staje się coraz atrakcyjniejszy dla marek. Co o tym decyduje? Po pierwsze, wyróżniająca się forma przekazu. Po drugie, możliwość dotarcia do modelowej grupy odbiorców: kobiet i mężczyzn, najczęściej powyżej 25. roku życia, którzy potrafią słuchać dłuższych i złożonych treści. Warto więc umieć podejść mądrze do współpracy z podcasterami. Na czym to polega?
Espresso
Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć
Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko”
Polak w kinie. Co myślimy o krajowych produkcjach filmowych? Badanie SWPS
PGE z animacją o lotniczce Wandzie Modlibowskiej na Dzień Kobiet
Nagrody Mobile Trends Awards 2020 rozdane
Red Bull Mobile wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi kreatywnej
Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej
Asics uruchamia program dla kobiet, w którym doradzać będą sportsmenki
Knorr wprowadza nową platformę komunikacji, w której zachęca, by świąteczne dania były dobre dla planety
Współpraca z agencjami eventowymi w trakcie pandemii – rekomendacja SAR i PSML
Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami – pokazuje badanie IQS
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail