Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
27.02.2021
Bunt wybija nas z kolein

Moment buntu to moment karnawału, czas eksperymentowania, sprawdzania, o ile możemy poprzesuwać granice. Co w tym czasie mogą zrobić marki? Jak zareagować?

O buncie i markach zbuntowanych rozmawiamy z Robertem Zydlem, dyrektorem Muzeum Etnograficznego w Warszawie i prowadzącym konferencję Zbuntowane Marki.
3.03.2021
Czy to są czasy dla zbuntowanych marek?

Marketing może nawiązywać do wielu obszarów buntu. Granicą sensowności tego będzie granica wpływu i możliwości działania w danym obszarze. (...) Totalna neutralność wydaje się złą strategią w czasach, kiedy burzliwie ścierają się wartości, a jednocześnie panuje przeładowanie marketingowe produktami i usługami.

O zbuntowanych markach rozmawiamy z Agnieszką Kwaśniewską, chief strategy officer w agencji Saatchi & Saatchi
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowych
Jakub Müller
Tweet Igi Świątek o współpracy sponsoringowej i „zostaniu częścią rodziny Rolex” wywołał burzę, jakich wiele w social media. Przy tej okazji warto jednak przyjrzeć się strategii wspomnianej marki zegarków oraz temu, jak klienci wybierają marki luksusowe.
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!
Beata Michoń
Program lojalnościowy to jeden z klasycznych sposobów nagrodzenia klienta za wybór danej oferty. Zanim jednak zdecydujesz się na wprowadzenie takiego rozwiązania, sprawdź przepisy podatkowe. Dowiedz się, jakie działania spełniają kryteria definicyjne i z jakimi wiążą się konsekwencjami.
Espresso
To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r. – odnotowuje Publicis Groupe. Wartość wydatków spadła o 8,6%
Raport „Consumer Vision 2030” Grupy Dentsu
Clear Channel Poland w kampanii „Digital kreatywnie” promuje swoje nośniki DOOH
Wyniki badania Mediapanel za luty 2021
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021
Ikea przygotowała na Dzień Kobiet cyfrową grę karcianą
Gatorade stworzył naklejkę badającą ludzki pot pod kątem nawodnienia organizmu
OSM Piątnica promuje serki homogenizowane
Żywiec Zdrój z kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku
Lajkonik pod opieką agencji Dziadek do Orzechów – Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnął przetarg
Personalia
5.03.2021
Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami. Prezeską ponownie Luiza Jurgiel-Żyła
5.03.2021
Sławomir Wala nowym chief technology officerem w VMLY&R Poland
5.03.2021
Nowy p.o. prezesa zarządu Aldi w Polsce
Oferty pracy

/
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail