Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
3.03.2021
Czy to są czasy dla zbuntowanych marek?

Marketing może nawiązywać do wielu obszarów buntu. Granicą sensowności tego będzie granica wpływu i możliwości działania w danym obszarze. (...) Totalna neutralność wydaje się złą strategią w czasach, kiedy burzliwie ścierają się wartości, a jednocześnie panuje przeładowanie marketingowe produktami i usługami.

O zbuntowanych markach rozmawiamy z Agnieszką Kwaśniewską, chief strategy officer w agencji Saatchi & Saatchi
Artykuły
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!
Beata Michoń
Program lojalnościowy to jeden z klasycznych sposobów nagrodzenia klienta za wybór danej oferty. Zanim jednak zdecydujesz się na wprowadzenie takiego rozwiązania, sprawdź przepisy podatkowe. Dowiedz się, jakie działania spełniają kryteria definicyjne i z jakimi wiążą się konsekwencjami.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Redefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazji
Marcin Hinz, Iwona Wilmowska
Nowy CEO Patagonii ogłosił właśnie, że firma, którą kieruje, nie chce już rosnąć. Brzmi niewiarygodnie, może nawet clickbaitowo, a nas niespecjalnie dziwi. Badania, które prowadziliśmy od początku pandemii wskazywały, że właśnie taki może być kierunek rozwoju (!) obierany przez część organizacji. Jakie jeszcze działania można podjąć w odpowiedzi na kroczący kryzys (po)pandemiczny?
Espresso
„To Ty zapłacisz” – branża OOH rozpoczęła akcję wyrażającą niezgodę na podatek od mediów
Wyniki badania Mediapanel za luty 2021
„Mam plan na szczęście” – kolejna odsłona kampanii Providenta
Airbnb tnie wydatki na performance marketing
Katarzyna Sokołowska promuje szafę parową AirDresser Samsunga
Żywiec Zdrój z kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021
Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.