Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
3.03.2021
Czy to są czasy dla zbuntowanych marek?

Marketing może nawiązywać do wielu obszarów buntu. Granicą sensowności tego będzie granica wpływu i możliwości działania w danym obszarze. (...) Totalna neutralność wydaje się złą strategią w czasach, kiedy burzliwie ścierają się wartości, a jednocześnie panuje przeładowanie marketingowe produktami i usługami.

O zbuntowanych markach rozmawiamy z Agnieszką Kwaśniewską, chief strategy officer w agencji Saatchi & Saatchi
Artykuły
CSR ESG FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE PRZETARGI PUBLIC RELATIONS
Czy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medalu
Łukasz Wołek
Za nami rok, który dotknął każdą z branż i każdego z nas. To dobry moment, żeby zastanowić się, czy droga, którą obraliśmy jako agencja wspólnie z naszymi klientami, jest właściwa. Czy poza wynikiem finansowym i trapiącymi nas okolicznościami potrafimy coś jeszcze dostrzec? Jakiś wspólny cel – agencji i klientów. A nawet jeśli jest on wspólny i oczywisty, czy nie umyka nam z horyzontu coś ważnego dla obu stron? Odsłonimy wam ciemną stronę przetargów. Tę, której nie wszyscy – w tym konsumenci – są świadomi.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Redefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazji
Marcin Hinz, Iwona Wilmowska
Nowy CEO Patagonii ogłosił właśnie, że firma, którą kieruje, nie chce już rosnąć. Brzmi niewiarygodnie, może nawet clickbaitowo, a nas niespecjalnie dziwi. Badania, które prowadziliśmy od początku pandemii wskazywały, że właśnie taki może być kierunek rozwoju (!) obierany przez część organizacji. Jakie jeszcze działania można podjąć w odpowiedzi na kroczący kryzys (po)pandemiczny?
Espresso
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021
Airbnb tnie wydatki na performance marketing
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska Awards
Bodyform z wirtualną wystawą na temat endometriozy
Biznesowy rynek spotkań i komunikacji – Konferencja MCCT już w marcu
TikTok wpłynął na sprzedaż sera feta w USA
Polska Fundacja Narodowa przekonuje, że Mateusz Morawiecki jako nastolatek obalił „imperium zła”
Marka Cheetos w międzynarodowej kampanii wyjaśnia, jak powstają jej chrupki
Dariusz Michalczewski ostatecznie wygrywa z firmą FoodCare w Sądzie Najwyższym
„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w kampanii Blika
UOKiK zobowiązał Pocztę Polską do zmiany praktyk
„Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu” – kampania PGE
Restauracja z rządowego spotu bez pieniędzy z Tarczy Antykryzysowej?
Coca-Cola wybrała 24/7Communication do obsługi korporacyjnej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.03.2021
Paweł Modzelewski stanie na czele Socialyse w Havas
3.03.2021
Anita Ryng – nowa dyrektor ds. komunikacji w Ikei Retail
Oferty pracy

/
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
23.03.2021 - 26.03.2021
Konferencja MCCT – biznesowy rynek spotkań i komunikacji w wersji online i offline
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.