Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
27.02.2021
Bunt wybija nas z kolein

Moment buntu to moment karnawału, czas eksperymentowania, sprawdzania, o ile możemy poprzesuwać granice. Co w tym czasie mogą zrobić marki? Jak zareagować?

O buncie i markach zbuntowanych rozmawiamy z Robertem Zydlem, dyrektorem Muzeum Etnograficznego w Warszawie i prowadzącym konferencję Zbuntowane Marki.
Artykuły
CSR ESG FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE PRZETARGI PUBLIC RELATIONS
Czy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medalu
Łukasz Wołek
Za nami rok, który dotknął każdą z branż i każdego z nas. To dobry moment, żeby zastanowić się, czy droga, którą obraliśmy jako agencja wspólnie z naszymi klientami, jest właściwa. Czy poza wynikiem finansowym i trapiącymi nas okolicznościami potrafimy coś jeszcze dostrzec? Jakiś wspólny cel – agencji i klientów. A nawet jeśli jest on wspólny i oczywisty, czy nie umyka nam z horyzontu coś ważnego dla obu stron? Odsłonimy wam ciemną stronę przetargów. Tę, której nie wszyscy – w tym konsumenci – są świadomi.
PRAWO PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Airbnb – co dalej z tą marką?
Jakub Müller
Globalne marki zwykle przez cały czas zazdrośnie strzegą swoich strategii. Czasowym wyjątkiem jest wejście na giełdę: zmusza firmę do ujawnienia planów i założeń, pozwala zainteresowanym zajrzeć za kurtynę. W przypadku Airbnb pokazuje, jak burzliwy rok ma za sobą firma, na czym opiera swoją komunikację i z jakimi problemami musi się mierzyć.
Espresso
Mr. Potato Head – zabawka marki Hasbro staje się neutralna płciowo. Przynajmniej na opakowaniu
Lidl kontynuuje współpracę z Havas Media
Startuje drugi sezon programu „To ma sens” T-Mobile
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze i „przełamuje bariery”
Mały Głód zaczepia graczy w „Fortnite”
Iga Świątek ambasadorką Xiaomi Polska
Peugeot zmienia logo
Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z badania potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych osób 50+
Startuje konkurs na plakat z okazji jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego
„Banksy’s Graffiti” – sztuka uliczna trafia na ubrania Medicine
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.02.2021
Karolina Herman awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska
26.02.2021
Włodzimierz Daab nowym prezesem Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.