Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS TRENDY
Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?
Izabela Świątkowska
Zredefiniowanie celów komunikacyjnych i strategii marek, zmasowane działania online, potrzeba korzystania z nowych kanałów dotarcia czy też powrót do punktu zero, jeśli chodzi np. o konferencje prasowe... To tylko niektóre z wypadkowych działania pandemii, istotnych dla branży PR. Te agencje, które odrobiły lekcję z przystosowania się do nowej normalności i stanęły frontem do klientów, zyskały. Na ile jednak starczy tego paliwa, aby sektor komunikacji długofalowo się rozwijał?
CSR ESG FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE PRZETARGI PUBLIC RELATIONS
Czy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medalu
Łukasz Wołek
Za nami rok, który dotknął każdą z branż i każdego z nas. To dobry moment, żeby zastanowić się, czy droga, którą obraliśmy jako agencja wspólnie z naszymi klientami, jest właściwa. Czy poza wynikiem finansowym i trapiącymi nas okolicznościami potrafimy coś jeszcze dostrzec? Jakiś wspólny cel – agencji i klientów. A nawet jeśli jest on wspólny i oczywisty, czy nie umyka nam z horyzontu coś ważnego dla obu stron? Odsłonimy wam ciemną stronę przetargów. Tę, której nie wszyscy – w tym konsumenci – są świadomi.
Espresso
„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” – zachęca marka Vanish
„Banksy’s Graffiti” – sztuka uliczna trafia na ubrania Medicine
Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte
Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski zakładają grupę kreatywną Nowy Ład
Jürgen Klopp głodny nie jest sobą w reklamie Snickersa
Mały Głód zaczepia graczy w „Fortnite”
„LGBT+ja”, czyli rówieśniczy sojusz przeciwko homofobicznej przemocy w kampanii Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z wicepremierem Jarosławem Gowinem
Reklama Cadbury z pocałunkiem mężczyzn oburza część internautów
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
16.03.2021 - 17.03.2021
IAB HowTo: switch programmatic to first
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.