Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Redefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazji
Marcin Hinz, Iwona Wilmowska
Nowy CEO Patagonii ogłosił właśnie, że firma, którą kieruje, nie chce już rosnąć. Brzmi niewiarygodnie, może nawet clickbaitowo, a nas niespecjalnie dziwi. Badania, które prowadziliśmy od początku pandemii wskazywały, że właśnie taki może być kierunek rozwoju (!) obierany przez część organizacji. Jakie jeszcze działania można podjąć w odpowiedzi na kroczący kryzys (po)pandemiczny?
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPORTOWY STORYTELLING TRENDY
Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?
Michał Raszka
Super Bowl, który odbył się w tym roku 7 lutego, to najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, święto niemal narodowe, ale też wyjątkowy dzień w branży reklamowej. Co roku marki produkują spoty specjalnie na tę okazję, a czas emisji reklam jest najdroższy na świecie. W 2021 roku za 30-sekundową reklamę nadawaną w trakcie Big Game trzeba było zapłacić 5,5 mln dolarów. Ostatni finał zobaczyło niemal 100 mln Amerykanów. Dla porównania, 30-sekundowy spot emitowany podczas rozdania Oscarów kosztuje reklamodawcę niecałe 2 mln dolarów.
Espresso
Dzieci wykorzystywane seksualnie są bezsilne – kampania 1% Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Apple testuje nowe miejsce reklamowe na stronie głównej zakładki App Store Search
L’Oréal prognozuje, że po pandemii wrócimy do szalonych lat 20. XX w.
David Beckham, Zuzanna Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii butów Adidas Ultraboost 21
Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”
Gotowanie, sprzątanie, opieka nad dziećmi i różowy kolor, czyli reklama nowego kanału TVP Kobieta
Już w marcu 16 edycja semKRK (online)
Lambda Warszawa rozpoczęła akcję „Brat, Siostra, bądź sobą!”
„Srebrny odcień depresji” – Itaka z kampanią na temat depresji seniorów
Personalia
16.02.2021
Piotr Piętka CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
19.03.2021
16 edycja semKRK (online)
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail