Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPORTOWY STORYTELLING TRENDY
Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?
Michał Raszka
Super Bowl, który odbył się w tym roku 7 lutego, to najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, święto niemal narodowe, ale też wyjątkowy dzień w branży reklamowej. Co roku marki produkują spoty specjalnie na tę okazję, a czas emisji reklam jest najdroższy na świecie. W 2021 roku za 30-sekundową reklamę nadawaną w trakcie Big Game trzeba było zapłacić 5,5 mln dolarów. Ostatni finał zobaczyło niemal 100 mln Amerykanów. Dla porównania, 30-sekundowy spot emitowany podczas rozdania Oscarów kosztuje reklamodawcę niecałe 2 mln dolarów.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dlaczego bojkot Facebooka nie wypalił
Jakub Müller
W ostatnich tygodniach Forrester i BMO Capital, dwie duże firmy zajmujące się analizą danych marketingowych i finansowych opublikowały swoje raporty na temat skutków letniego bojkotu Facebooka przez globalne marki. Okazało się, że zgodnie z przewidywaniami skutki te nie są duże ani dla marek, ani przede wszystkim dla Facebooka. Oba raporty nie dają jednak pełnej odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak się stało.
Espresso
„Można i tak” – OLX z Januszem Chabiorem reklamuje usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru
Kamil Grosicki ambasadorem marki Dobroplast
Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”
Ponad 2/3 Polaków popiera protest mediów przeciw nowemu podatkowi. Badanie KBR
Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikToka
Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
Mirosław Zbrojewicz i Katarzyna Zielińska-Jaworska promują zalecenia do samodzielnej rehabilitacji pacjentów po Covid-19
„Srebrny odcień depresji” – Itaka z kampanią na temat depresji seniorów
AdReport: 18% mniej na kampanie online w IV kwartale, 21% spadku w całym 2020 r.
UOKiK zobowiązał UPC Polska do wypłaty rekompensaty
Harry Potter, hobbici, Joker i inni filmowi bohaterowie w maseczkach w kampanii CDC
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail