Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dlaczego bojkot Facebooka nie wypalił
Jakub Müller
W ostatnich tygodniach Forrester i BMO Capital, dwie duże firmy zajmujące się analizą danych marketingowych i finansowych opublikowały swoje raporty na temat skutków letniego bojkotu Facebooka przez globalne marki. Okazało się, że zgodnie z przewidywaniami skutki te nie są duże ani dla marek, ani przede wszystkim dla Facebooka. Oba raporty nie dają jednak pełnej odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak się stało.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Strategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod ręką
Klaudia Kolman
Dobrze przygotowana strategia marketingowa marki to klucz do jej sukcesu. Bez niej opiekunowie marek są jak dzieci błądzące we mgle. Ich działania są chaotyczne i często nieskuteczne. Tak samo jest ze strategią obecności marki w social media: to nieodłączna część ogólniejszej strategii działania marki. Dlaczego ta strategia jest tak ważna i czym w zasadzie ona jest?
Espresso
Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikToka
73% respondentów popiera protest „Media bez wyboru” – badanie SW Research
Apel IAB Polska do firm z branży medialnej w sprawie podatku od przychodów reklamowych
Maximize – narzędzie Wavemakera do usprawniania optymalizacji mediów
Żabka Polska ze zmianami organizacyjnymi, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania
Zalando w walentynkowej kampanii podpowiada, jak zerwać z ubraniami eks
Protest „Media bez wyboru” – analiza wpływów reklamowych firmy Kantar Polska
Reklama OOH również dołączyła do protestu „Media bez wyboru”
Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec stycznia
Coca-Cola zapowiada, że zwiększy wydatki na marketing do poziomu sprzed pandemii
TikTok oficjalnym partnerem UEFA Euro 2020
Wydarzenia
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
13.05.2021
Konferencja CyberRemote
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail