Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE HANDEL DETALICZNY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jak pandemia zmieniła potrzeby klientów centrów handlowych? Deklaracje nieco różnią się od reakcji emocjonalnych
Aleksandra Fortuńska
Gdybyście rok temu usłyszeli, że kolejny rok spędzicie w izolacji, chroniąc siebie i innych przed niebezpiecznym wirusem, uwierzylibyście? Wątpię. Sama pomyślałabym, że ktoś naoglądał się zbyt wielu filmów klasy B.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Wirtualny e-commerce manager – w czym pomoże w e-sklepie i dlaczego warto mu zaufać. Case study
Martyna Woźniszczuk
Prowadzenie sklepu internetowego w realiach dzisiejszego e-commerce to sprawdzian nie tylko przedsiębiorczości, ale też umiejętności szybkiej reakcji na zmieniającą się rzeczywistość. Pojęcia takie jak ROI, konwersja, sztuczna inteligencja, automatyzacja, big data czy personalizacja od lat zapełniają raporty branżowe. Teraz, w dobie rekordowego rozwoju e-commerce warto jednak na stałe włączyć je do planów biznesowych. Potwierdza to przykład znanej sieci wyposażenia wnętrz, która wsparła swoją e-sprzedaż technologią.
Espresso
BBC pali billboardy promujące program „A Perfect Planet”
Unilever skoncentruje się na bezpośrednim zwrocie do konsumenta w miarę wzrostu sprzedaży online
Kampania prezentująca nowe koszulki meczowe Legii Warszawa z udziałem Bartosza Kapustki
Konferencja „Marketing w farmacji” w połowie marca
Marka Patagonia nie chce się już rozwijać. Prezes zachęca, by klienci odsprzedawali produkty
Romantyczny burger na walentynki od Heinza i Bobby Burgera
Projekt podatku reklamowego trafił do prekonsultacji
Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 r. dynamikę globalnych wydatków w sektorze beauty and personal luxury do 1,7%
Klub Komediowy w kampanii „1001 powodów, by wpaść do Aldi”
Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR. Wyniki badań
Przejęcie Polska Press przez Orlen bez zastrzeżeń UOKiK
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.02.2021
IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
15.03.2021 - 19.03.2021
Marketing w farmacji
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.