Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pozostać człowiekiem w trudnych czasach
Jacek Szlak
Jak przygotować się na nadchodzące lata? Czy włączać się w zmiany społeczne, czy prowadzić business as usual? I co obecnie znaczy „as usual”? Skoro zmiany przyspieszają, klienci uczą się w trybie awaryjnym nowych zachowań, nowych kryteriów podejmowania decyzji – czy w takim świecie można liczyć na jakąś stałość?
KAMPANIE SPOŁECZNE PUBLIC RELATIONS
Case study bez ściemy – Centrum Praw Kobiet, „Stop kobietobójstwu”
Albert Stęclik
Wiele osób zastanawia się, jak wygląda produkcja kampanii reklamowej. Case studies prezentowane przez agencje zwykle pokazują proces tworzenia kampanii jako bardzo płynny, prosty, bez potknięć, ślepych zaułków czy zmian. Prawda jest jednak zupełnie inna. Z perspektywy agencji reklamowej proces ten jest pełen zmian, ciągłych poprawek czy weryfikacji wcześniej podjętych decyzji. W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku powstała kampania Centrum Praw Kobiet „Stop kobietobójstwu”.
Espresso
Tyskie przekonało Najmana i Stanowskiego, że coś ich jednak łączy
Kia rezygnuje z Super Bowl i rozwija inicjatywy charytatywne
„Kolorowy wiatr” w wykonaniu Zalewskiego i Smolika – ekomanifest promujący nową serię przyrodniczą BBC Earth
„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorców
Mars rozpoczyna kampanię crowdsourcingową z influencerami, aby wzmocnić głosy kobiet
Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii marki Sanytol
Belgijski supermarket przyznaje każdemu produktowi ocenę zrównoważonego rozwoju
Media mają zapłacić składkę solidarnościową na walkę z pandemią. Podstawą naliczenia przychody z reklamy
Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badania
Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)
TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce
Personalia
1.02.2021
Anna Ruszkiewicz w zarządzie Research Collective
Wydarzenia
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
10.02.2021
IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail