Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE SPOŁECZNE PUBLIC RELATIONS
Case study bez ściemy – Centrum Praw Kobiet, „Stop kobietobójstwu”
Albert Stęclik
Wiele osób zastanawia się, jak wygląda produkcja kampanii reklamowej. Case studies prezentowane przez agencje zwykle pokazują proces tworzenia kampanii jako bardzo płynny, prosty, bez potknięć, ślepych zaułków czy zmian. Prawda jest jednak zupełnie inna. Z perspektywy agencji reklamowej proces ten jest pełen zmian, ciągłych poprawek czy weryfikacji wcześniej podjętych decyzji. W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku powstała kampania Centrum Praw Kobiet „Stop kobietobójstwu”.
FELIETON INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wirus influence. Iluzoryczny wpływ
Mikołaj Nowak
Marketing jest jak bluszcz. Odporny na ekstremalne czynniki atmosferyczne, doskonale dopasowujący się do otoczenia. Zwinnie omijający przeszkody i przede wszystkim – tworzący nowe gałęzie. Bluszcz to pnącze. Wije się, zdobywa, omija i idzie dalej. Rozwija się mimo niesprzyjających warunków. Czy bluszcz ma jakiś cel? Jak każda roślina chce jedynie rosnąć i przetrwać.
Espresso
Mars rozpoczyna kampanię crowdsourcingową z influencerami, aby wzmocnić głosy kobiet
Ilustracje Karoliny Pawelczyk promują perfumy Marc Jacobs Fragrances
„Dorzuć więcej smaku do chwil w domu z Pepsi” – ruszyła kampania kierowana do generacji Z
Orlen chce mieć własne automaty do odbioru paczek
TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce
Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze
Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii marki Sanytol
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.01.2021
Nowe osoby w zarządzie Carlsberg Polska
26.01.2021
Monika Kowalewska dyrektorką marketingu firmy Wawel
Oferty pracy

/
Wydarzenia
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
10.02.2021
IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.