Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 328

Warning: Attempt to read property "post_name" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 330

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 334

Warning: Attempt to read property "hierarchical" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 336

Warning: Attempt to read property "query_var" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 346

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 351

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 352

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/wc-product-functions.php on line 215
210125 - Marketing przy kawie
Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE OBSŁUGA KLIENTA
Multikanałowość w obsłudze klienta – jak ją sobie zapewnić, gdy stała się koniecznością?
Łukasz Hardek
Rok 2020 w biznesie był nieprzewidywalny jak rozpędzone tornado albo losowanie Totolotka. Przedsiębiorcy nagle obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i – co niestety akurat było do przewidzenia – nie wszyscy do końca sobie w niej poradzili. Jak duże było przy tym znaczenie ciągłej, nieskończonej pracy, którą finalnie nazywamy obsługą klienta?
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING PUBLIC RELATIONS
Obraz wirusa SARS-CoV-2 – straszny czy śmieszny? Symbol Roku. Narracja Roku 2020
Maciej Biedziński
Zielony blob z przyssawkami? A może raczej złowroga Gwiazda Śmierci? Jaką wizualizację koronawirusa ostatnio widzieliście? Określone postaci nadawane wirusowi SARS-CoV-2 tworzone były z konkretną komunikacyjną intencją. Teraz obrazy te są w różnych kontekstach umieszczane przez media. Narzędzia semiotyki pozwalają odczytać znaczenia zastosowanych znaków i ocenić trafność danej konwencji.
Espresso
Słodzone napoje znikają z zestawów McDonald’s. To efekt podatku cukrowego
Glastonbury 2021 odwołany. Kolejny rok kłopotów dla letnich festiwali?
IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego
Reklamy na Facebooku mogą nie być aż tak ważne dla marek, jak się wydaje – wyniki badania
Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno Poland
Ikea na zakończenie prezydentury Donalda Trumpa promuje wycieraczkę Trampa
Koniec świata odwołany! – nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemii
Chief brand officer P&G przewiduje, że wszystkie reklamy będą zawierać „jakąś formę treści cyfrowych”
„Elektryzujące historie” promują markę Battery Point
Global Innovation Index 2020: jaka będzie przyszłość innowacji?
Personalia
22.01.2021
Martyna Adamus talents management directorem w grupie LTTM
Oferty pracy

/
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
10.02.2021
IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail