Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING PUBLIC RELATIONS
Obraz wirusa SARS-CoV-2 – straszny czy śmieszny? Symbol Roku. Narracja Roku 2020
Maciej Biedziński
Zielony blob z przyssawkami? A może raczej złowroga Gwiazda Śmierci? Jaką wizualizację koronawirusa ostatnio widzieliście? Określone postaci nadawane wirusowi SARS-CoV-2 tworzone były z konkretną komunikacyjną intencją. Teraz obrazy te są w różnych kontekstach umieszczane przez media. Narzędzia semiotyki pozwalają odczytać znaczenia zastosowanych znaków i ocenić trafność danej konwencji.
BADANIA MARKETINGOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja Roku
Jacek Wasilewski, Agata Kostrzewa
Wydawać by się mogło, że oglądane po pracy seriale nie przystają do twardych danych dotyczących sprzedaży produktów czy rozpoznawalności marki. Tymczasem nasi klienci i klientki nie żyją w świecie zakupów zawieszonym w próżni. Krążąc pomiędzy półkami, słuchają ulubionej muzyki na komórce, przeglądają oferty e-sklepów, a w drugiej zakładce mają otwartego Netflixa czy HBO. Pracujesz w marketingu? Obejrzyj „Gambit królowej” i uważnie go przeanalizuj.
Espresso
Chief brand officer P&G przewiduje, że wszystkie reklamy będą zawierać „jakąś formę treści cyfrowych”
„Elektryzujące historie” promują markę Battery Point
Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno Poland
Warner Bros. ma nowe logo
Reklamy na Facebooku mogą nie być aż tak ważne dla marek, jak się wydaje – wyniki badania
IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego
Ikea z raportem „Życie w domu”, czyli jak pandemia zmieniła nasze podejście do czterech kątów
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.01.2021
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywcu Zdroju
21.01.2021
Michał Mizior dołączył do zespołu Kool Things jako head of PR
21.01.2021
Katarzyna Fabjaniak business director of operations and development w Havas PR Warsaw
Oferty pracy

/
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
10.02.2021
IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.