Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING MOBILNY
Spojrzenie na e-commerce z perspektywy klienta – 5 rad na 2021
Michał Kuliś
Sprzedaż przeniosła się do sieci. Spowodowało to zmianę przyzwyczajeń zakupowych, a zarazem wzrost konkurencji pomiędzy sprzedawcami. Transformacja rynku była impulsem do sprawdzenia, jak użytkownicy podchodzą do zakupów online oraz w jaki sposób właściciele sklepów komunikują się ze swoimi leadami i klientami.
BADANIA MARKETINGOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja Roku
Jacek Wasilewski, Agata Kostrzewa
Wydawać by się mogło, że oglądane po pracy seriale nie przystają do twardych danych dotyczących sprzedaży produktów czy rozpoznawalności marki. Tymczasem nasi klienci i klientki nie żyją w świecie zakupów zawieszonym w próżni. Krążąc pomiędzy półkami, słuchają ulubionej muzyki na komórce, przeglądają oferty e-sklepów, a w drugiej zakładce mają otwartego Netflixa czy HBO. Pracujesz w marketingu? Obejrzyj „Gambit królowej” i uważnie go przeanalizuj.
Espresso
Strajk Kobiet przerabia plakaty prolife na prochoice
Omar Sy rozwieszał w plakaty promujące serial „Lupin” Netfliksa, w którym gra główną rolę
Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021
Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk
2 miliony złotych za emisję kampanii Ministerstwa Zdrowia o noszeniu maseczek
Prezes Unilevera: nasi pracownicy nigdy nie wrócą do pracy w biurze w pełnym wymiarze
„Niewidzialna przemoc” – SOS Wioski Dziecięce z kampanią o cyberprzemocy wśród nastolatków
Wskaźniki widoczności reklam spadły w IV kwartale 2020 r. Raport „Viewability Benchmark” Meetrics
Media i agencje o ofercie reklamowej na 2021 r. w panelu interaktywnym IAA Polska
Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex
Starcom zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński
„Zaszczep się i leć” – Ryanair krytykowany za kampanię oferty na 2021 r.
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
11.03.2021
Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
4.03.2021 - 5.03.2021
Mobile Trends Conference 2021
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.