Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND HERO KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Celebryci dobrej pamięci
Jakub Müller
Badania pokazują, że zatrudnienie celebryty do wspierania wizerunku marki (tzw. celebrity endorsement) może przynieść sporo korzyści, ale tylko pod pewnymi warunkami. Bez ich spełnienia w pamięci konsumentów zadziała „efekt wampira”. Gorzej nawet: zyskają konkurencyjne marki z tej samej kategorii produktowej.
BADANIA MARKETINGOWE PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zamaskowany rok 2020. Maska: Symbol Roku. Narracja Roku
Paulina Goch-Kenawy
Zwizualizowany wirus SARS-CoV-2, maseczka ochronna, czerwona błyskawica... Te oraz jeszcze inne znaki mocno oddziaływały na nas w 2020 roku. Jakie narracje temu towarzyszyły? W jaki sposób symbole te na nas wpływały i zmieniają nas nadal? W cyklu artykułów Symbol Roku. Narracja Roku eksperci z Visual & Narrative Institute będą dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat znaków, symboli i narracji, które odegrały ważną rolę w ciągu minionych dwunastu miesięcy. Opisywane znaki są i będą ważne także w marketingu.
Espresso
Burger King zaprezentował efekty pierwszej od 20 lat poważnej zmiany identyfikacji wizualnej
Joker Pizza z Nowej Huty śpiewająco zachęca do składania zamówień
Kia prezentuje nowe logo oraz motto, które inicjują transformację marki
Ruszył międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął badanie producentów 2021
Powstała publikacja elektroniczna „Szyldy w Nowej Hucie. Przewodnik dobrych praktyk”
Agora odwoła się od decyzji UOKiK do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Decathlon wybrał VMLY&R Poland
Pfizer ma nowe logo
KFConsole – KFC tworzy własną konsolę do gier
„Bohaterowie społecznego zaangażowania!” – ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł Dobroczyńca Roku
UOKiK nie zgodził się na przejęcie spółki Eurozet przez Agorę
Mostostal przeprasza za zasłonięcie reklamą muralu kampanii społecznej
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2020
Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty
Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r.
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.01.2021
Przemysław Ziurkowski dyrektorem zarządzającym Multi Channel Network
8.01.2021
Jacek Celiński na czele Havas E-Commerce
7.01.2021
Dominika Kaczor dołącza do Tigers
7.01.2021
Zmiany w zarządzie IQS
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
20.04.2021 - 23.04.2021
I ❤ Marketing – Top 20 #ilovemkt
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.