Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING EMPLOYER BRANDING MARKETING INTERNETOWY
Artykuł sponsorowany – jak go napisać i o czym pamiętać przy jego publikacji online
Maciej Tomczyk
Treści promocyjne w internecie to dziś codzienność. Są wśród nich teksty lepsze – ciekawe, merytoryczne, są i gorsze, które napisano bez odpowiedniego przygotowania lub z pominięciem dobrych praktyk copywritingu. Jedno jest pewne: skuteczny artykuł sponsorowany nie może mieć w sobie nic z nachalnej, bijącej po oczach reklamy. Zastanawiasz się, jak z dobrym skutkiem tworzyć teksty do publikacji w zewnętrznych serwisach? Czytaj dalej!
E-COMMERCE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentów
Piotr Nogal
Wszystkie podsumowania obecnego roku w marketingu będą dotyczyć pandemii – zjawiska bez precedensu, które zasadniczo wpłynęło na zachowania konsumenckie. Marketing musiał mierzyć się z wyzwaniami, z którymi dotychczas mało kto miał do czynienia. Kryzysy bywały mniejsze lub większe, nigdy jednak marki nie notowały spadków sprzedaży sięgających 50% czy nawet 90%. Co z tego wynika i jak działać dalej?
Espresso
Zamiast kalendarza Pirelli 2021 – pomoc na rzecz walki z Covid-19
Młodzież mniej chętnie sięga po papierosy – pokazuje badanie zlecone przez autorów kampanii społecznej
„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie
„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast
Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan
Przemysł paliw kopalnych i linie lotnicze nie zareklamują się w Amsterdamie?
Iga Świątek będzie ambasadorką marki Rolex
Fałszywe życzenia królowej Elżbiety II – Channel 4 zwraca uwagę na deepfake
Warszawski mural sklepu kosmetycznego Nutridome wykonany farbą fotokatalityczną
Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci Żabka
Świąteczna reklama Microsoftu – smutna i odstręczająca czy trafna i na czasie?
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.