Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pandemia = koniec konsumpcjonizmu? Tak rok 2020 zmienił oczekiwania konsumentów
Piotr Nogal
Wszystkie podsumowania obecnego roku w marketingu będą dotyczyć pandemii – zjawiska bez precedensu, które zasadniczo wpłynęło na zachowania konsumenckie. Marketing musiał mierzyć się z wyzwaniami, z którymi dotychczas mało kto miał do czynienia. Kryzysy bywały mniejsze lub większe, nigdy jednak marki nie notowały spadków sprzedaży sięgających 50% czy nawet 90%. Co z tego wynika i jak działać dalej?
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?
Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
Analiza i monitorowanie zachowań zakupowych klientów to istotny etap planowania działań marketingowych. Szczególne znaczenie ma na rynku B2B, gdzie podróż zakupowa jest procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Składa się z kilku etapów, przez które przechodzą klienci, a ostateczną decyzję podejmuje kilka osób. Jak w takiej sytuacji pozyskiwać informacje o klientach? Jak mogą one pomóc w prowadzeniu skutecznej komunikacji?
Espresso
„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast
Świąteczna reklama Microsoftu – smutna i odstręczająca czy trafna i na czasie?
Przemysł paliw kopalnych i linie lotnicze nie zareklamują się w Amsterdamie?
Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan
Ahmad Tea London w emocjonalnym filmie przypomina o tym, co najważniejsze
McDonald’s sypał śniegiem z drona na mieszkańców Szczecina. To akcja „Lepsza strona zimy”
Fałszywe życzenia królowej Elżbiety II – Channel 4 zwraca uwagę na deepfake
„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie
Skoczkowie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch w nowej kampanii reklamowej sieci Żabka
Projekt „Okno” – Artystyczna Podróż Hestii na witrynach małych firm w 14 miastach
Czy „Tradycyjne Podhale” to łamanie ustaw i przemoc w rodzinie? Kobiety walczą o przyjęcie uchwały antyprzemocowej w Zakopanem
Personalia
25.12.2020
Juliusz Jagiełło digital directorem w Nieagencji
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail